Looking For Anything Specific?

אביתר בנאי אלבום חדש / האלבום החדש של אביתר בנאי הוא גם ×”×›×™ משפחתי שלו : ובהרף עין מלטף את לבו של הקהל המחויך.

אביתר בנאי אלבום חדש / ×"אל×'ום ×"×—×"ש של א×'יתר ×'נאי ×"וא ×'ם ×"×›×™ משפחתי שלו : ובהרף עין מלטף את לבו של הקהל המחויך.. בנאי רוקד באלבום הזה בין ייאוש לאמונה, בין כתלי הכותל לבין כתלי המיטה בחושך, בין דיבור נקי לאלוהים לתחושת חוסר עמוקה. הוא מסכם עשר שנות עצמאות אלבום מעניין, שלם ובעיקר אחר, שמייצג את דמות 'המאמין החדש', קשה למאזין לקבוע האם אביתר מתקרב לאלוהים. בשנת 1982 הקדיש לו אחיו מאיר את שירו הראשון, אביתר. רבים מחשיבים אותו לאחד האלבומים החשובים ביותר במוזיקה הישראלית, בשנות. לשונות של אש by אביתר בנאי, released 22 february 2017 1.

בואו להאזין לשירים חדשים ולהיות בקשר | מיקה קרני לקראת אלבום חדש. מאחר שמדובר בפיגורה רצינית, ממוקדת בשיר תשומת לב תקשורתית אוטומטית והוא מושמע שוב ושוב בכל. יש תמיד משהו חדש, בשירים עצמם בעיבוד בנגינה בשירה. אלבום חדש של טסה מעורר סקרנות עצומה בעולם המוזיקה הישראלית, הצמא ליצירה מקורית שלא מחפפת בפינות ומרתקת כל פעם מחדש. את האלבום ערך והפיק מוסיקלית נאור כרמי (הלב והמעיין) ויש בו ביצועים סוחפים ומרגשים גם יחד.

Eviatar Banai א×'יתר ×'נאי ×
Eviatar Banai א×'יתר ×'נאי ×"עמו×" ×"רשמי Posts Facebook from lookaside.fbsbx.com
השירים באלבום נעים בין חלום למציאות בין זמן למקום , בין הווה לעבר ולעתיד לא ידוע. הוא ממשיך להיות מצוי בקונפליקט ובמתח שבין ישן לחדש, בין אדם לאלוהים, בין אנושיות לדתיות. אירחתי את אביתר באחת ההופעות שלי וזו היתה חוויה אדירה להופיע איתו ולשיר את השיר הזה. באירוע יושק וימכר לראשונה אלבום חדש, פרוייקט מיוחד העונה לשם 'צמאה' בו שרים אומנים שונים את ניגוני הרבי מלובביץ'. אלבום יוצא דופן למוסיקאי יאיר יונה, חרב, אלבום אינסטרומנטלי כמעט כולו שמנסה לשחזר ולבנות מחדש מערך של זיכרונות וצלילים, נחלת הטראומה הלאומית והאנושית הגדולה של מלחמת. לשונות של אש by אביתר בנאי, released 22 february 2017 1. שולי רנד, אביתר בנאי, אריאל זילבר, ארז לב ארי, אהרן רזאל ועוד. גם בחלוף הזמן אני מוצא את עצמי מתחבר לשיר כמו 'יש לי סיכוי' וזה עדיין עושה לי את זה.

13 שירים, ביניהם pticha, yesh li sikuy, hadov ve hanachash, maty nitnashek, mangina yekara, shan leyadi, sameach she bat, samti li pudra

אביתר בנאי הוא מוזיקאי שנולד בשנת 1973 בבאר שבע, וגדל בזמנו נכתב באתר האינטרנט שלו: הוא שואל שאלות נוקבות, הכוללות ביקורת עצמית דיאלוג פנימי זה שהוא מצוי בו, מניב אלבום אחר אלבום של יצירתיות. אירחתי את אביתר באחת ההופעות שלי וזו היתה חוויה אדירה להופיע איתו ולשיר את השיר הזה. אלבום חדש של טסה מעורר סקרנות עצומה בעולם המוזיקה הישראלית, הצמא ליצירה מקורית שלא מחפפת בפינות ומרתקת כל פעם מחדש. רלוונטיים מתמיד, כמו תמיד, עם מתים שרים הולכים אלבום חדש שגרף שבחים מקיר לקיר, השיר השמיעו קול שסחף את תחנות הרדיו וכיכב בכל הפלייליסטים, הופעות ושיתופי פעולה מרתקים (אביתר בנאי, שלומי שבן, ברי סחרוף), משינה פתחו את השנה בינואר, בהיכל התרבות בהופעה בלתי נשכחת עם אביתר בנאי ויחתמו אותה באותו מקום ממש. אלבום זה תהליך נפלא שהולך ונחשף. לפני קצת יותר מחצי שנה קיבלה מיקה שיחת טלפון מבחור בשם חן מצגר, מוסיקאי שהציג עצמו כמעריץ ומחובר לאמנות שלה לאורך השנים. אביתר, האח הקטן של מאיר ואורנה, נכנס כבר בצעדו הראשון אל הפנתיאון של המוזיקה הישראלית. כאילו כל אלבום שלו הוא אלבומו הראשון. את האלבום ערך והפיק מוסיקלית נאור כרמי (הלב והמעיין) ויש בו ביצועים סוחפים ומרגשים גם יחד. את האלבום ערך והפיק מוסיקלית נאור כרמי (הלב והמעיין) ויש בו ביצועים סוחפים ומרגשים גם יחד. באירוע יושק וימכר לראשונה אלבום חדש, פרוייקט מיוחד העונה לשם 'צמאה' בו שרים אומנים שונים את ניגוני הרבי מלובביץ'. בואו להאזין לשירים חדשים ולהיות בקשר | מיקה קרני לקראת אלבום חדש.

סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של יוצר מרכזי ואהוב הוא לעתים קרובות שיר שכתוב לו המצח אנטי קליימקס. לפני כשנתיים וחצי הוציא אביתר בנאי את אלבומו הרביעי לילה כיום יאיר והוא היה לטעמי אחד האלבומים המושלמים של 2009. השירים באלבום נעים בין חלום למציאות בין זמן למקום , בין הווה לעבר ולעתיד לא ידוע. לאחר 20 שנה יצא במהדורה מחודשת הכוללת בונוסים. הוא מסכם עשר שנות עצמאות אלבום מעניין, שלם ובעיקר אחר, שמייצג את דמות 'המאמין החדש', קשה למאזין לקבוע האם אביתר מתקרב לאלוהים.

א×'יתר ×'נאי יל×
א×'יתר ×'נאי יל×"×" איש×" Youtube from i.ytimg.com
אהוד בנאי והפליטים (1987) הוא שם אלבום הבכורה של אהוד בנאי. מאחר שמדובר בפיגורה רצינית, ממוקדת בשיר תשומת לב תקשורתית אוטומטית והוא מושמע שוב ושוב בכל. בואו להאזין לשירים חדשים ולהיות בקשר | מיקה קרני לקראת אלבום חדש. סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של יוצר מרכזי ואהוב הוא לעתים קרובות שיר שכתוב לו המצח אנטי קליימקס. כאילו כל אלבום שלו הוא אלבומו הראשון. עומד על נייר הוא מעין סגירת מעגל, ופתיחת מעגל חדש. שולי רנד, אביתר בנאי, אריאל זילבר, ארז לב ארי, אהרן רזאל ועוד. באלבום החדש לשונות של אש מבקש אביתר לא להיות תלוי, לעשות את הדברים ממקום נכון, חופשי, מאמין.

אביתר בנאי הוא מוזיקאי שנולד בשנת 1973 בבאר שבע, וגדל בזמנו נכתב באתר האינטרנט שלו:

בנאי רוקד באלבום הזה בין ייאוש לאמונה, בין כתלי הכותל לבין כתלי המיטה בחושך, בין דיבור נקי לאלוהים לתחושת חוסר עמוקה. אלבום יוצא דופן למוסיקאי יאיר יונה, חרב, אלבום אינסטרומנטלי כמעט כולו שמנסה לשחזר ולבנות מחדש מערך של זיכרונות וצלילים, נחלת הטראומה הלאומית והאנושית הגדולה של מלחמת. גם בחלוף הזמן אני מוצא את עצמי מתחבר לשיר כמו 'יש לי סיכוי' וזה עדיין עושה לי את זה. אביתר בנאי מספר בחדר החזרות על האלבום החדש (צילום: בכולם הוא לא סוגר את הדלת בפנינו בזמן אותו הדיבור, אלא מעלה אותנו יחד לתוך. אירחתי את אביתר באחת ההופעות שלי וזו היתה חוויה אדירה להופיע איתו ולשיר את השיר הזה. הוא מסכם עשר שנות עצמאות אלבום מעניין, שלם ובעיקר אחר, שמייצג את דמות 'המאמין החדש', קשה למאזין לקבוע האם אביתר מתקרב לאלוהים. אביתר בנאי הוא כבר קונצנזוס. שביל המעבורות הוא שמו של פרוייקט חדש שצפוי לקום בנתניה ונועד לספר את סיפורן של המעבורות ואת סיפור הקמתם של מחנות העולים בנתניה. רלוונטיים מתמיד, כמו תמיד, עם מתים שרים הולכים אלבום חדש שגרף שבחים מקיר לקיר, השיר השמיעו קול שסחף את תחנות הרדיו וכיכב בכל הפלייליסטים, הופעות ושיתופי פעולה מרתקים (אביתר בנאי, שלומי שבן, ברי סחרוף), משינה פתחו את השנה בינואר, בהיכל התרבות בהופעה בלתי נשכחת עם אביתר בנאי ויחתמו אותה באותו מקום ממש. לפני קצת יותר מחצי שנה קיבלה מיקה שיחת טלפון מבחור בשם חן מצגר, מוסיקאי שהציג עצמו כמעריץ ומחובר לאמנות שלה לאורך השנים. סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של יוצר מרכזי ואהוב הוא לעתים קרובות שיר שכתוב לו המצח אנטי קליימקס. כאילו כל אלבום שלו הוא אלבומו הראשון.

באירוע יושק וימכר לראשונה אלבום חדש, פרוייקט מיוחד העונה לשם 'צמאה' בו שרים אומנים שונים את ניגוני הרבי מלובביץ'. 14,אל על,6,אל תדאג גלעד,2,אלבום זהב,1,אלבום חדש,112,אלדד בעל הנס,1,אלדד לוי,2,אלדר יחיאל,6,אלווריון,2,אלול,6,אלון מורדו,1,אלחי נפש,1,אלחי רפואה,6,אלטרנטיבי,7,אלי אוסדון,1,אלי אסרף,6,אלי בן ארי,1,אלי בן הרוש,1,אלי גנסטר,1,אלי גרסטנר,4,אלי דייטש,1. אהוד צועד תמיד בשבילים לא סלולים, בדרך אל האמת הפנימית החפה. את האלבום ערך והפיק מוסיקלית נאור כרמי (הלב והמעיין) ויש בו ביצועים סוחפים ומרגשים גם יחד. האלבום הראשון של רזאל הגיע למעמד אלבום זהב ועבר מכירות של.

Eviatar Banai א×'יתר ×'נאי ×
Eviatar Banai א×'יתר ×'נאי ×"עמו×" ×"רשמי מחר אל×'ום ×—×"ש שיר ×—×"ש קליפ ×—×"ש Facebook from lookaside.fbsbx.com
סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של יוצר מרכזי ואהוב הוא לעתים קרובות שיר שכתוב לו המצח אנטי קליימקס. האלבום המתוכנן כולל עשרה שירים, ביניהם שירים שכתב רזאל בעצמו ושירים המעובדים מן המקורות בהפקה מוסיקלית משותפת עם אביתר בנאי. מאחר שמדובר בפיגורה רצינית, ממוקדת בשיר תשומת לב תקשורתית אוטומטית והוא מושמע שוב ושוב בכל. שני השירים שיצאו ממנו לרדיו אותיות פורחות באויר ועד מחר (שגם זכה לקליפ יפהפה) הם שני השירים הכי מושמעים ברדיו בארץ בחודשים האחרונים. רבים מחשיבים אותו לאחד האלבומים החשובים ביותר במוזיקה הישראלית, בשנות. בכולם הוא לא סוגר את הדלת בפנינו בזמן אותו הדיבור, אלא מעלה אותנו יחד לתוך. את האלבום ערך והפיק מוסיקלית נאור כרמי (הלב והמעיין) ויש בו ביצועים סוחפים ומרגשים גם יחד. אביתר הוא אמן יוצר, מהמרגשים והמוערכים ביותר בארץ, שנים רבות שהוא מצליח בלחניו ומילותיו לנגן רגעי אנושיות, חשופה וכנה ,הגורמת לכולנו להרגיש קרוב אליו.

זמין להאזנה בכל הפלטפורמות >> eviatarbanai.lnk.to/lenagen.

אלבום זה תהליך נפלא שהולך ונחשף. לאחר 20 שנה יצא במהדורה מחודשת הכוללת בונוסים. אביתר, האח הקטן של מאיר ואורנה, נכנס כבר בצעדו הראשון אל הפנתיאון של המוזיקה הישראלית. סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של יוצר מרכזי ואהוב הוא לעתים קרובות שיר שכתוב לו המצח אנטי קליימקס. ובהרף עין מלטף את לבו של הקהל המחויך. את האלבום ערך והפיק מוסיקלית נאור כרמי (הלב והמעיין) ויש בו ביצועים סוחפים ומרגשים גם יחד. לרגל הוצאת אלבום חדש והופעה ראשונה בקיסריה, מוש בן ארי מספר על האלבומים ששינו את חייו, מלד זפלין ועד הכבש השישה עשר. אירחתי את אביתר באחת ההופעות שלי וזו היתה חוויה אדירה להופיע איתו ולשיר את השיר הזה. אלסין דוידי, אריק מזרחי , בימוי ועריכה: לפני כשנתיים וחצי הוציא אביתר בנאי את אלבומו הרביעי לילה כיום יאיר והוא היה לטעמי אחד האלבומים המושלמים של 2009. אביתר בנאי משוחח עם גל אוחובסקי על ילדותו בבאר שבע, משפחתו המיוחסת, דיכאונותיו, חזרתו בתשובה והשפעותיו המוזיקליות. הוא ממשיך להיות מצוי בקונפליקט ובמתח שבין ישן לחדש, בין אדם לאלוהים, בין אנושיות לדתיות. בנאי רוקד באלבום הזה בין ייאוש לאמונה, בין כתלי הכותל לבין כתלי המיטה בחושך, בין דיבור נקי לאלוהים לתחושת חוסר עמוקה.

Posting Komentar

0 Komentar